تکنو پخش فروشگاه اینترنتی انواع چسب، ابزار و مصالح ساخت و ساز

در تکنو پخش درباره انواع چسب و کاربردهای آنها خواهید خواند. امکان ثبت سفارش نیز وجود دارد

تکنو پخش فروشگاه اینترنتی انواع چسب، ابزار و مصالح ساخت و ساز

در تکنو پخش درباره انواع چسب و کاربردهای آنها خواهید خواند. امکان ثبت سفارش نیز وجود دارد

اینجا یک وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی تکنو پخش است که در حوزه فروش انواع چسب عمومی، ساختمانی، صنعتی و همچنین ابزارها و مواد مورد نیاز ساخت و ساز و مصرف روزانه فعالیت دارد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فوم و چسب پلی اورتان ABC ای بی سی محصولاتی برای درزگیری و جلوگیری از نفوذ آب هستند. اسپری فوم ABC بسیار راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد و زود هم خشک می‌شود. چسب فوم abc بصورت اسپری ارائه می‌شود. چسب پلی اورتان ای بی سی نیز بصورت سوسیسی تولید می‌شود. این چسبها جهت درزگیری و آببندی و چسباندن بعضی قطعات در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. مثلا در صنعتی خودروسازی برای چسباندن شیشه خودرو و یا بعضی قطعات روی درب آن از چسب پلی اورتان استفاده می‌شود.

تکنو پخش ارائه دهنده انواع ابزارهای ساختمانی و مصالح سعی در تامین چسب پلی اورتان abc و اسپری فوم abc ای بی سی برای مشتریان عزیز با قیمت بسیار پایین دارد. برای سفارش از طریق سایت و برای سفارش عمده از طریق پشتیبانی در واتساپ اقدام نمایید. قیمت عمده محصولات بسیار پایینتر از سایر فروشگاهها می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی تکنو پخش عرضه کننده انواع چسب ساختمانی، صنعتی و عمومی میباشد. این فروشگاه آنلاین انواع چسب و فوم پلی اورتان ABC ، اسپری فوم ABC و چسب پلی اورتان ABC را در محصولات خود دارد. برای استعلام قیمت عمده با پشتیبانی تماس بگیرید.

آدرس سایت :    www.technopakhsh.com

واتساپ پشتیبانی :      09121789260

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • paris gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی